[Csaladtortenet 2] Panyidaróc

Ildikó Sztrányai sztranyai.ildiko at gmail.com
2012. Okt. 15., H, 19:12:38 CEST

Kedves László!
VEĄKÁ NAD IPĄOM,        VILKE                            BB
Kerület: Lučenec
Róm.kat.plébánia hivatal
Egyházkerület: Veµká nad Ipµom és Trenč (ma a következő helységhez
tartozik:Veµká nad Ipµom), Jeląovec, Panické Dravce
Anyakönyvek: születési: 1756-1896
házassági: 1756-1896
halotti: 1756-1896

Ezt a honlapon is megtalálod itt: http://csaladfa.palmai.eu/felvidekiak/