[Csaladtortenet 2] Békászi család Siklos

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2012. Okt. 17., Sze, 18:47:57 CEST

Bár segíteni nem tudok, Kedves Máté,

de szeretném mindenkinek figyelmét felhívni a félreérthető dátumokra -
ha nincs a hónap kibetűzve: 1884 október 5-ről van szó, vagy 1884 május
10-ről?:-)

'Egyetemes' családkutatóktól elfogadott szabályok szerint legyen 10 May
1884, vagy 5 Oct 1884; ezt senki sem fogja félreérteni!;-) ... még ha
magyarul van akkor sem:10 május 1884, vagy 5 október 1884.

Üdv.   Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com