[Csaladtortenet 2] dobsinai katolikus anyakönyvek 1910 körül

kzsuzsi kzsuzsi17 at freemail.hu
2012. Okt. 24., Sze, 10:50:40 CEST

Kedves Kutatótársak!

A mormonok keresője kihozott nekem egy érdekes adatot, szeretném továbblapozni az anyakönyvet, de sajnos innen nem lehetséges.
https://familysearch.org/pal:/MM9.1.1/KHZS-MJB
Hogy találom meg ezt az anyakönyvet ?
Ha rendesen a településeket keresem, nem találok Dobsinánál olyan anyakönyvet (katolikus), amely az 1910 körüli korszakot érinti, csak 1844-ig találtam meg az anyakönyveket. Hogy lehet, hogy a mormon keresője képpel megtalál nekem egy korábbi adatot, de ha a településnél keresem nem hozza ki ugyanezt a képet?
Remélem érthető a problémám. Tehát dobsinai katolikus születési ill. házassági anyakönyvet keresek 1910 körül a mormon adatbázisban.
Kérem, profi keresők segítségét!!! :-)
Nagyon szépen köszönöm!
Üdv.
Kolpaszky Zsuzsa