[Csaladtortenet 2] falmilisearch.org

Éva Bausz-Marton bauszgyorgyne at gmail.com
2012. Okt. 29., H, 23:01:01 CET

Kedves Listatársak

Kanadában élő rokonom küldte az alábbiakat .Ő egyébként a mormon egyház
tagja  és családfa kutatással is mélyrehatóan foglalkozik.

" Nem tudom halottad-e, a familysearch.org nem lesz használva az új évben.
Egy új program, Family Tree (Család Fa), jön ki majd. Ha te vagy egy
bejegyzett használója familysearch.org-nak, akkor amikor elindítod a
programot fent a baloldalon van egy új választás "Family Tree". Ha azon
kattintol akkor az új program kezdődik el.  Legalább is így mutatta az
illető aki magyarázta ezt az új programot, akit én találtam az interneten.
Ő egy genealógus Mesa, Arizonában. Azt te megtalálod itt: www.mesafsl.org.
Aztán kattints WEBINARS-on, akkor Webcast-en, akkor FamilySearch Family
Tree-n. Sajnos a magyarázat angolul van csak. De talán segít neked valamit
ha látod amit ő mutat. Az új program még nem teljes, de nem beta verzió,
úgyhogy lehet használni. Amit én láttam belőle az úgy tűnik hogy azt majd
könnyebb lesz használni. "

Talán Járfás Jóska is hallhatott esetleg erről valamit.
További eredményes kutatást kívánva

Bauszné Éva