[Csaladtortenet 2] Anyakönyvi adatok kutatása

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2012. Sze. 11., K, 16:48:24 CEST

Kedves Éva,

ha 'belekukkantasz' a Szombathely (Kerület)-be is oda dugták az állami
halotti anyakönyveket 1980-ig!

Már töröm a fejem, hogyan lehetne őket 'rábeszélni', hogy válasszák szét
a vidéki és Szhely helybeli könyveit, mert azok bizony össze-vissza
vannak keverve, de részletes utasítás nélkül az nem fog nekik sikerülni.

A 'feltöltés' folyamatos. Ahogy elkészülnek az indexeléssel hozzáteszik
a már nyilvános adatokhoz. De, sajnos, nem hajlandók közzétenni min
dolgoznak és mikor mi készül el.

Üdv.    Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com