[Csaladtortenet 2] Szolnoki akvek

Éva Radóczy radoczy.eva at gmail.com
2012. Sze. 12., Sze, 16:24:42 CEST

Kedves "szolnokiak", kik segítenek nekem!
köszönöm a válaszokat.

Zsolt,
1888.febr.28-án született Mogács József
ez a kiinduló pontom egyelőre, egyéb adat még nem ismert róla.

Christina ügyességével sikerült az egész indexelt 1888. évet előcsalni,a
róm.kat.-tal kezdtem.
(én a megye-név nélkül írtam be a szűrésbe Szolnokot, arra nem jöttek elő
találat)

sajnos Mogács úr nem Magyarországon házasodott és halt meg, így a
letölthető részt egyelőre nem tudom használni. ha születésiben nem találom,
azért belenézek az 1895 utáni könyvekbe is, valami családtagja csak volt
szegénynek.

üdv. RÉ: