[Csaladtortenet 2] Az a Kati ..., Zékány

István Szűcs altwien1 at gmail.com
2012. Sze. 16., V, 10:32:05 CEST

Kedves Jóska!

Bár én az egyetemen csak az idéntől fogom tanulni a középkori latin és
ciril írást, de a családkutatásom jó "előjáték" az akciókhoz! Nos a második
kép az egyértelmű: orosz átirata orosz, ukrán és magyar, neveknek. Az első
pedig egy orosz szerkesztésű egyházi szláv. Benne  magyar, román nevekkel.
Érdekesség hogy van vagy 3 olyan név is akit itt a Listán kutatnak is. Pl.
a Zékány!

Üdvözlettel,István

--
*"..., mindég ifjan, sose vénen, mint egy Árpád-házi király** magyarjainak
szívében." (W.S.)

Üdvözlettel, István*

*U.i.: Családkutató társaim a Xantusz könyveket Budapesten és postai úton
is átvehetik!
*
*
*