[Csaladtortenet 2] értékmentési lehetőség

"Dr. Balás István" balpista at balpista.hu
2012. Sze. 16., V, 22:15:38 CEST

Kedves Mindenki!
Ma Bényén jártam, s kezemben tarthattam az 1730-tól vezetett evangélikus
egyházi anyakönyveket. Ezért önmagában persze még nem fújnék riadót. De
azért már igen, mert a mormonoknál a jelek szerint valahogy elmaradt
ezen egyházi anyakönyvek mikrofilmre vétele... A bényei anyakönyv
tartalmazza Bénye, Káva, Gomba, Pánd, továbbá az 1800 előtti Monor és
Maglód anyakönyvi adatait. Ugyanitt megtalálható még néhány régi
canonica visitaciós anyag, valamint az egyházközség régi közgyűléseinek
jegyzőkönyve.
A lelkész jóbarátom, aki megengedi a teljes anyag mikrofilmre vételét,
ha cserébe abból kap két példányt. Van valakinek épkézláb ötlete?
BalásPista