[Csaladtortenet 2] [MACSE: 5159] Re: értékmentési lehetőség

Babcsányi István mcsteve at elender.hu
2012. Sze. 16., V, 23:52:38 CEST

Ahogy mondod, 2012-t írunk, semmi értelme mikrofilmezni, profi felszerelés kellene hozzá, megvenni és előhívni a filmet, kb. egy vagyon.
Egy kicsit is profibb fényképezőgéppel ingyen ki lehet hozni legalább annyit egy iratból mint amennyit a ff mikrofilm tud.
Ha készül egy jópár példány a DVD-kről, nem fog elpusztulni 50 év múlva sem a digitális állomány.
Viszont az ördög nem alszik, tényleg jó lenne minél hamarabb cselekedni, nehogy jövőre már késő legyen.
Optimálisan ez két emberes munka, egyik kattint, másik lapoz. Gépem van ugyan, időm már kevésbé, de ha csak ezen múlik, egy napot talán rá tudok szánni a közeljövőben.
Ötlet: ha szerveznénk rá egy kis egyesületi "kirándulást", akkor - résztvevők számától függően - akár pár óra alatt le tudnánk zavarni az egészet.
Mi a véleményetek?

B.I.