[Csaladtortenet 2] értékmentési lehetőség

Páli István oregpali at t-online.hu
2012. Sze. 17., H, 05:28:21 CEST

Itt Mindenki kedves!

A témáben keresgetve ezt találtam:  "A történelem segédtudományai I.
Genealógia 1. Szerkesztette Kollega
mlp.archivportal.hu/id-3174-tortenelem_se... - Tárolt változat
A mormon egyház világszintű mikrofilmezési és digitalizálási programját
Botlik József ismertette. CsatolmányMéret a könyv táblaborítója.gif977.31
KBA ...
Ha valaki ismeri és olvasta és megosztaná szivesen vennénk.

Üdvözlettel Páli István