[Csaladtortenet 2] családfa

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2012. Sze. 17., H, 20:48:49 CEST

Bocsánat! Véletlenül rossz helyre kattintottam és befejezetlenül elment a
levelem.

Ajánlotta egy kutatótárs a corelDRAW grafikai programot, amivel ő készíti
az ilyet. Nekem nincs ilyen programm, használtam már úgy 8-10 évvel
ezelőtt, de már biztosan nem tudnám. Arról nem beszélve, hogy igen
maceráns. Hatalmas anyag családfáját elkészíteni vele létezhetetlen.

Van- valaki, aki talált ere a célra jobb megoldást?  Osszátok meg
tudásotokat ebben a témában velem, de gondolom másokat is érdekelhet.

Előre is köszönöm: Kovácsné Erzsi