[Csaladtortenet 2] püspöky ?

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2012. Sze. 21., P, 08:45:48 CEST

Mivel következetesen Csoma község és ugyanaz a Püspöky nevű pap az
érintett, azt gondolom, hogy Csomán nem volt anyakönyvezés, lehet az ottani
pap csak jegyzeteket készített, és ezeket később beszúrták a hivatalos
anyakönyvbe, ami az egyházi székhelyen íródott. Épp, ahova befértek.
De ez csak egy ötlet.
NJ