[Csaladtortenet 2] oroszok

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2012. Sze. 22., Szo, 15:56:56 CEST

Kedves Krisztián!

Tatabánya Város Levéltára  feldolgoztatta Tatabánya város és előd
községeinek anyakönyvi adatait, melyek a levéltárban
számítógépen kutathatók / gondoltam csinálok egy kis reklámot nekik /.
Az adatok között böngészve találtam az alábbiakat:

1889. 09. 17-én elhunyt:
 Perjakov Nadezsda, Seminov Abuchava Paraszkovina gyermeke.

Magát az anyakönyvi bejegyzést nem kerestem ki, ha érdekel, vagy érdekes
lehet ha legközelebb megyek megnézem.

Fogalmam sincs róla melyik név a kereszt és melyik vezetéknév.

üdv. A Éva