[Csaladtortenet 2] Szontagh

Kis József kis.jozsef at gmail.com
2012. Sze. 22., Szo, 18:01:22 CEST

Kedves Mindenki!

Meggyűlt a bajom a szakirodalommal az iglói Szontagh családnál,
hiányos és elképzelhető, hogy téves is egy-két adat tekintetében. Ha
valaki tud a szakirodalmon kívül valamilyen információval szolgálni
Modory alias Keller (Kéler) Jánosné Szontagh Judit (apja Lajos)
felmenői tekintetében, nagy örömmel fogadnám. Az anyakönyvek átnézése
után úgy tűnik számomra, hogy a szakirodalom tévedett nála.
Ha jól tudom, Vasy Endre foglalkozott a családdal, ha valaki elküldené
az email-címét, vagy ő maga írna nekem, megköszönném.

Üdv.
Józsi