[Csaladtortenet 2] érdekesség

kzsuzsi kzsuzsi17 at freemail.hu
2012. Sze. 23., V, 10:59:39 CEST

Kedves Tamás!

néhány információ magyarul:
http://www.schoenbrunn.at/fileadmin/content/schoenbrunn/Downloads/Audioguides/Audioguide_Lesetext_ung_06052008_Olsch.pdf
mp3-ban letölthethető magyar audioguide:
Schönbrunn:
http://www.schoenbrunn.at/service/mediathek/audioguides.html
Hofburg:
http://www.hofburg-wien.at/service/mediathek/audioguides.html
újdonság inkább fiatalabbaknak, magyarul is, 5D-mozifilm Bécs történetéről:
http://youtu.be/cQ0QhclPVxE
5.old.-on magyarul:
http://www.timetravel-vienna.at/fileadmin/lang.pdf

Ha van múzeum, ami érdekel, szívesen utánanézek, hogy hol tölthető le a magyar anyag.

Üdv.
Zsuzsa