[Csaladtortenet 2] pozitív tapasztalat

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2012. Sze. 25., K, 19:48:27 CEST

Tisztelt Levelezőtársak!

Mint a címben is megírtam, ezt szeretném megosztani.

Saját családomból az egyik dédszüleim házasságát kerestem volna. A
moromonok lapján meg is találtam a dédanyám halálozási adatait, melyben
szerepelt hogy 1904-ben esküdtek dédapámmal.

Felhívtam telefonon a Veszprém megyei levéltárat, ahogy egy 30-as 40-es
hangú úr jelentkezett be. Kértem, hogy segítsen, megadtam a mailcímemet.
Visszaírt, hogy ilyen házasság a megadott nevek alapján az 1904-es
anyakönyvben nem létezik.

Némileg elszomorodva elküldtem neki a mormon lapon talált oldalt
belinkelve. Úgy látszik, a levéltáros urat is bosszantotta a dolog, hogy mi
lehet az oka ennek a kavarodásnak.

Ma visszaírt a pontos adatokkal, melyből kiderült, hogy a házasságot
1905-ben kötötték. Vagyis minden bizonnyal aki a halálozásit írta az sajnos
eltévesztette.

Természetesen a pontos adatokat megköszöntem a levéltáros úrnak nagyon
szépen.

Köszönöm, hogy elolvastatok.

Solymosi Tamás