[Csaladtortenet 2] Macse-igazolás

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2012. Sze. 26., Sze, 17:22:26 CEST

Kedves András!

Ez a levél a feliratkozásod igazolása: ezt a levelet most 2 példányban kell
megkapnod (az egyik a magán címed). Kérlek, ha olyan levelet, választ
akarsz küldeni, ami nem mindenkinek szól, akkor figyelj, hogy ne legyen a
címben az egész lista címe (vagyis ne a válasz mindenkinek gombbal
válaszolj.)

Most már lehetőséged van a bemutatkozásra is.

Üdv. Judit

--
Kutatott neveim: Gelei, Magdó, Máthé, Lehotszky, Linder, Harsányi (Debrecen
és környéke), Baumgartner

<http://www.hatvany-online.net/MyProgs/obituaries/gyj.aspx>