[Csaladtortenet 2] bemutatkozás

Ábel András abelandras at gmail.com
2012. Sze. 26., Sze, 18:54:41 CEST

Kedves Lista tagok!

A héten lettem MACSE tag, így ez az első levelem a listán. Ábel András
vagyok, tanuló, Budapesten élek, de tárnoki vagyok. Hat éve kezdtem kutatni
felmenőimet, egy éve figyeltem már az egyesület tevékenységét, de csak most
szántam el magam a csatlakozáshoz.

Az őseim nagy része főleg tárnoki, sóskúti, vésztői (és a környéki
települések). Ez év elején találtam egy nemesi vonalat, ami teljesen új,
mert addig még nem volt dolgom ilyen családdal. Most ebben is szeretnék
segítséget kérni, ez a Bulovszky/Bulyovszky család. Már egész sok mindent
találtam, voltam a MOL-ban, ahol megtaláltam a leszármazást, de biztos
vagyok benne, hogy még mindig van mit felfedeznem velük kapcsolatban, arról
nem is szólva, hogy a család Felső-Sziléziából származik, ahova még nem
sikerült elvezetnem...

Hirtelen ez jutott az eszembe. Jó kutatást kívánok mindenkinek!

Üdvözlettel:

Ábel András
Webhelyminősítő
Általános minősítés