[Csaladtortenet 2] örökbefogadási szerződéssel névváltoztatás

"Dr. Balás István" balpista at balpista.hu
2012. Sze. 28., P, 08:33:35 CEST

Kedves Péter!
Magyarországon 1953-ig nagykorút is örökbe lehetett fogadni.
Egy örökbefogadásnak számtalan oka lehetett. Pl. egy gyermektelen
gyakran így biztosított örököst magának, de előfordult, hogy mindössze a
rokonokat akarta ezzel bosszantani...
A valódi okot ennyi idő után valószínűleg soha nem fogjuk már megtudni.
BalásPista