[Csaladtortenet 2] Rootsweb

c. h. baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2013. Ápr. 1., H, 14:04:22 CEST

Lourdot elfelejtetted megemlíteni.... :-) Bocsánat! .....   Másnak nem
is mondom!...

István, belenéztem én is: óriási munka, nagy teljesítmény!
Nem is tudom még rendesen kezelni a lapot, talán el kéne jöjjek egyszer
tanfolyamra Hozzád, inaskodni!
Egyszóval, gratulálok, és köszönet, hogy a széles közönségnek láthatóvá
tetted!

Szép Húsvétot tovább!

Kristóf