[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

gressai katalin katrinc at freemail.hu
2013. Ápr. 2., K, 10:45:52 CEST

   Üdvözletem Mindenkinek. Én most találtam rá erre a fórumra.Kicsit járatlan vagyok még a keresésben.Én a Gressai család tagjait keresem. Egyik ág Erk a másik Kecskemét-röl indul. Erkiek élég jól haladnak.Nem tudom hogyan lehet hozzáférni a a Gs filmeken jelzett számokhoz és a digitális uton jelzett számokhoz.Azt én is meg tudom erősíteni, hogy vannak tévedések. A nagypapám családi ágát kutatják az USA-ból és a nagymamámról teljesen valótlan adatot adott valamilyen rendszer.Megköszönöm, ha valaki segít itt eligazodni. Üdvözlettel  Katalin