[Csaladtortenet 2] balog

"Balog Pál [Gmail]" pbalog at gmail.com
2013. Ápr. 5., P, 21:10:56 CEST

Kedves Erzsi!

Köszönöm az üdvözletet, máris nagy segítséget kaptam Solymosi Tamástól,
aki volt kedves a Baloghok és Ráczok parasznyai vonalainak utánanézni,
illetve szakirodalmat is ajánlott. Köszönöm neki még egyszer a
segítségét!

Nem merek többet kérdezni, mert így is olyan sok feldolgozandó
feladatom van, hogy nem győzöm... :)

Üdvözlettel,
Pali

Balog Pál