[Csaladtortenet 2] Ismét Pollatsek és Kerekes

János Balassa balassa.janos1 at gmail.com
2013. Ápr. 6., Szo, 14:53:38 CEST

Tisztelt Listatagok, akik segíteni próbáltak!

Köszönöm segítségeteket. Az a baj, hogy ezeket a köröket már én is
lefutottam. Nekem az a gyanúm, hogy Pollatsek, aki valószínűleg zsidó volt,
időközben, mármint az építkezés ideje alatt nevet változtatott. Ez azért
valószínű, mert az építéssel kapcsolatos korabeli anyagokban
tulajdonos-változásról semmilyen dokumentum nem található. Erről szeretnék
bizonyságot szerezni.
Egyébként építészeti értékvédelmi felméréseket végzek a XII. kerület
számára. A szóban forgó épület az Istenhegyi út 8. számú villa, mely az
"átkosban" BM-óvodaként működött, ma pedig pusztul. Érdemes megnézni!

Üdv: János