[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / mormonoknál események

Bocsor László l.bocsor at gmx.de
2013. Ápr. 9., K, 11:15:25 CEST

Kedves Listatársak, kedves Laci!

Nagy érdeklődéssel olvastam a beszámolót (magyarul) a mormon
sajtószoba.hu linken, majd nagy örömmel fedeztem fel a cikktől jobbra
egy fület, ami a magyar szöveg szerint hozzászólást tett volna lehetővé.
És idáig tartott az öröm, és a magyar tudás. Mert attól kezdve átváltott
angolra és megállt a tudományom. Nem tudtam hozzászólni, nem tudtam
javaslatot tenni, mert nem tudok angolul.

Mindenesetre a cikkből azt olvastam ki, hogy a mormon egyház 350 000
önkéntessel dolgozik, ebből tételezzük fel, hogy 340 000 önkéntes hozzá
sem szagol az adatfeldolgozáshoz, de akkor is marad 10 000 feldolgozó,
akik összehozták azt a pár millió adatot több év alatt. Akkor a mi 3
milliós adatbázisunk maximum 100 fővel 2 év alatt nagyon szép eredmény.
De nem oszthatjuk ki magunknak a jól megérdemelt jutalmat.
Üdv.mindenkinek Laci