[Csaladtortenet 2] savmentes lefűző

"Balog Pál [Gmail]" pbalog at gmail.com
2013. Ápr. 16., K, 21:38:44 CEST

Kedves Listatagok!

Először csak az anyagaim rendezésének megkönnyítése miatt kezdtem
használni átlátszó lefűző tasakokat, de mostanra a praktikussága miatt
is megtetszett, pl. a kétoldalas dokumentumok könnyen megtekinthetők és
komplett anyagok is könnyen, biztonsággal bemutathatók lefűző mappákban.
Időközben az jutott tudomásomra, hogy ezek a műanyag tasakok nem
savmentesek, mert szakemberek szernt az utóbbival érdemes "kényeztetni"
a hosszú távra archiválandó anyagokat.
Utánanéztem Magyarországon, lakossági szemszögből nem találtam ilyen
termékeknek forrását, külföldön is csak néhányat, mindegyiket nagyon
drágán, pl. ilyet:
http://www.my-history.co.uk/acatalog/Full_Polypocket_Range.html

Milyen hasonló megoldások lehetnek elérhető közelségben számomra? Vagy
létezik más, alkalmasabb módszer?

Üdvözlettel,
---
Balog Pál