[Csaladtortenet 2] Nagykanizsai I.sz igazoló bizottság iratai 1945-1946

Bocsor László l.bocsor at gmx.de
2013. Ápr. 22., H, 15:44:59 CEST

Kedves István!

Légy szíves és ne szidd az anyámat. Én egy egyszerű bunkó magyar vagyok,
aki csak magyarul ért, a "File,Find"
úgy hallatszik mint egy káromkodás, vagy az anyukám emlegetése. Még
szerencse, hogy a többiek, akiknek ezuton köszönöm a feleleteket,
megmagyarázták, hogy mit hogyan csináljak. Nem mintha lenne keresnivalóm
abban a listában, csak szerettem volna tudni, hogy a lista megfelel-e
egy adatbázisnak, amiben keresni lehet.
Nagyon jó lenne, ha az összes adatbázis egy helyen lenne és a keresett
névhez kiírná, vagy kapcsolná a forrást, azaz az adat származási helyét.
Még egyszer köszönöm a válaszokat. Üdv.Laci