[Csaladtortenet 2] Fw: Nagykanizsai I.sz igazoló bizottság iratai 1945-1946

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2013. Ápr. 22., H, 16:26:30 CEST

Jó lenne arról is olvasni, hogy ezeket a vizsgáló bizottságokat hol és
milyen célból hozták létre ? Kik és miért szerepeltek a listán? Én
bevallom még nem hallottam felőlük, de ez biztos az én hibám.
Átfutva a neveken találtam az általam kutatott területhez kapcsolható
személyeket is.
Előre is köszönöm a felvilágosítást.

Üdv. A Éva