[Csaladtortenet 2] Nagykanizsai I.sz igazoló bizottság iratai 1945-1946

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2013. Ápr. 22., H, 18:24:42 CEST

Kedves Laci,

ezekkel a "bújosdi" adatbázisokkal nem csak neked van bajod!:-) Bár a
megadott url:
http://www.zml.hu/nyilvantartasok/earchivum/segedletek/lajstrom/xvii.403.nk.i.sz.ig.biz.lajstrom.pdf
- dolgozik Inernet Explorer-ben és Google Chrom-mal is de Firefox-al nem
(ill. rejtve jön elő a táblázat; de ez lehet, hogyaz én beállításomtól
függ).

S amikor megpróbáltam aurl-t _darabokra_ bontani (amit normálisan
teszek, ha valami nem jön be), itt minden része tiltva van!? Tehát ha
leveszem a url-ról
xvii.403.nk.i.sz.ig.biz.lajstrom.pdf - ami csak a pdf irat maga, a
maradék url hozzáférhetetlen. Ha leveszem a lajstrom_/_-ot is, akkor is
hozzáférhetetlen, stb., egészen a honlap címlapjáig: http://www.zml.hu
... s onnan meg már lehetetlen visszakeresni.

Azt hiszem a levéltárak csinálhatnának valami egyszerűbb hozzáférést is,
hogy ne kelljen *bújócskázni*!:-)

Üdv.  Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com