AW: [Csaladtortenet 2] Slovák név végzések

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Ápr. 23., K, 19:36:55 CEST

Kedves Béla!
Az többé-kevésbbé bizonyított, hogy három skót Clan magyar származésú. Szt Margit, skócia királynojének a kiséretében voltak. Ezek a Leslie, McDonald és ? (A neve nem jut eszembe).

Az pedig m inden bizonnyal igaz, hogy a magyarok osei már 35000-10000 éve is a kárpát-medencében éltek.
1.) Ugyanis az bizonyított, hogy a KM nem volt lakatlan, sot magas-kultúréjú népek éltek itt..
2.) Nem valószínu, hogy tömegesen elvándoroltak, hanem, ha jött egy hódító, akkor elbújtak az erdokbe, nádasokba, és csak akkor jöttek elo, amikor már nem voltak veszélyben.
3.) Minden hódítótól maradtak itt kisebb csoportok, akiknek nem volt kedvük elmenni az áldott KM-bol. Ok aztán az oslakosokkal elbújtak az újabb veszély esetén és így ment továb számos hóditáson keresztül. Ez foleg az alacsony-rendueknél lehetett így, mert mint szolgák, ha elmentek volna, akkor is azok maradtak volna, de az új uraknál is  azok lettek. Ugyanis szolgákra mindig szükség volt.
Tehát Árpád népe már magyarul beszélo lakosságot talált itt. (Másképp ma nem magyarül beszélnénk, hanem mint a bolgárok ..)
4.) Tehát a magyarság etnogenezise több évezreden keresztüli folymat volt. Egy része a környezet-barát lovs-Íjász steppei kultúrában, a másik pedig a KM-ben a túlélok magas-szintre fejlesztett módszereivel.
Azt persze nem tudjuk, hogy melyik nép hozta be valóban a magyar nyelv osi formáját? A hunok?, Avarok? Árpád népe?
5.) De van még egy másik probléma is, ami az európai történelem dátumainak a megbízhatóságát kérsésezi meg: a több fajta idoszámítás egyidejü használata. Egyesek még mindig Róma alapításától számolták, mások Juius Cézártól mások meg a niceai zsinattól, sot az osi görög elso olimpiától való is létezett. Csak Gergely Pápa hozta be a Krisztus születésétoli idoszámítást. Bár mint tudjuk itt is pár év eltolódás van. De voltak történetírók akik a mohamedán kalendárt használták.
Ezeket aztán valaki át és át számította, de nem mindenhol. Igy került sor arra amit Illig arra használt, hogy kimondja, hogy betoldottak 300 évet az idoszámításba. ez egy alapos útveszto, még tóth Csaba is tesz egy pár hajmereszto dolgot: kétszer számít át éveket, hogy 24 év különbséget meg tudjon magyarázni.
6.) van egy olasz történész-régész, aki azt állítja, hogy az etruszkok a KM-bol mentek  az olasz félszigetre. Sot o oket egyenesen a magyaroktól származtatja. pár állításától nekem is az égbe meredt a maradék hajam.

Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -