[Csaladtortenet 2] Mormon frissítés

"Balog Pál [Gmail]" pbalog at gmail.com
2013. Ápr. 25., Cs, 10:08:38 CEST

Kedves Listatagok!

Nem vagyok még eléggé tapasztalt a familysearch.org honlapon található
mormon adatbázissal kapcsolatban, de nagyon érdekel, ezért kérek
tanácsot tőletek.

Én két módszert ismerek és használok ezen a honlapon a régen élt
személyek felkutatására:
- az összetett keresést, ami nekem elsősorban magyar egyházak
keresztelései között hoz találatokat;
- illetve az itt található anyakönyvek lapozgatását ismerem módszerként,
mert keresni nem tudok ezekben:
https://www.familysearch.org/search/image/index#uri=https://familysearch.org/records/collection/1452460/waypoints

Kérdéseim:
1. Hol lehet ellenőrizni, hogy milyen és honnan származó adatok
szerepelnek magyar vonatkozásban az adatbázisában, külön a már kereshető
adatbázisokat és külön a kézzel fellelhető (lapozható fotók) állapotokat?

    1.1. Vannak-e a kereszteléseken kívül más anyakönyvek az
    adatbázisban, melyek adatai szintén kereshető állapotúak?

    1.2. Az adatbázisban szereplő adatok eredeti képei hozzáférhetőek az
    elírások/elgépelések ellenőrzése érdekében?

    1.3. A fenti linken található fotózott anyakönyvek képeinek adatai
    az adatbázisban fellelhetők-e, kereshetők-e?

2. Lehetséges-e (és ha igen, akkor hogyan) a magyar
feldolgozáshoz/adatrögzítéshez csatlakozni?

6. Vannak-e más hasonló, publikusan hozzáférhető és kereshető
adatbázisok? És nem publikusak?

Köszönöm!
Pali