[Csaladtortenet 2] német kézírás sordítás

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2013. Ápr. 27., Szo, 09:30:08 CEST

Kedves Kutatótársak!

A német kézírást olvasni tudók segítségét kérem. Az egyik aukciós oldalon
ráakadtam egy olyan lev.lapra, amelyen egyik felmenőm bátyja (Philip
Taubner) levelet intéz Chotek grófnak (akinél a felmenőm kertészként
dolgozott). Az egykori grófi uradalom ma az újvidéki agráregyetem épülete.
A levelet Baján adták postára, és a futaki grófi kastélyba címezték.
Érdekes adaléka lehet ez a családfámnak - ha sikerül értelmezni, mi van a
lapon. Nem létszükséglet, csak érdekesség.
Köszönöm a segítséget!
üdv:
gy.