[Csaladtortenet 2] báró Horváth család

Eszterhai Zsuzsa eszterhaizsuzsa at freemail.hu
2013. Ápr. 27., Szo, 15:16:06 CEST

Kedves Csaba, Péter és Tamás! Nagyon köszönöm az eddigi segítségeteket is.  A muraniczi Horváth családról van szó.Én eddig csak a Jármy, Liptay, Kossuth, Petrovay és Rohonczy illetve a Sztáray és  Vincenti , Prehn családokkal való kapcsolatával vagyok eddig tisztában. Lehetséges, hogy más családokkal is van kapcsola, de én még odáig nem jutottam el..(Bugarin, Pálóczi, Petrichevich) Érdekelne, hogy a család honnan került Papra, mert János Antal báró Ung megyében született, de hol Bozós van nekem írva, de ilyen nincs.Illetve érdekelne, hogy vannak-e ma is élő leszármozottjai.  Eszterhai Zsuzsa