WG: gyászjelentések

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Ápr. 28., V, 21:47:27 CEST

Kedves Listatársak!
Az alábbi levelet kaptam. Megnéztem az oldalt, nagyon szép és hasznos. Egy
új gombot tettem az én gyászjelentés-index-kereső oldalra, melyre kattintva
egyenesen átvisz az unitáriusok oldalára.

Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky /
Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -