[Csaladtortenet 2] Nem politizálok ...

Babcsányi István mcsteve at elender.hu
2013. Ápr. 30., K, 11:07:45 CEST

"egy nemzetközi kezdeményezés, tehát itt jogosan van"

Nem értek Veled egyet. Ezernyi nemzetközi kezdeményezés van, de attól még ez
nem hírpoltál, hanem CSALÁDFAKUTATÓ lista. Jól néznénk ki, ha a több száz
listatárs mindegyike csupán a szívügyének tartott, számára iszonyúan fontos
1-2 témával bombázná a listát...

Babcsányi I.