[Csaladtortenet 2] Bolszowce temető

Kriszta Buza buza.kriszti at gmail.com
2013. Aug. 6., K, 09:22:18 CEST

 Kedves kutatótársak!

A Hadtörténeti Levéltár Bécsi kirendeltségén tudtam meg ma az alábbiakat
anyai ükapámról:

Bán János (1875, Mezőkövesd) az I. világháború során a m. kir. miskolci 10.
honvéd gyalogezred 7. századában szolgált honvédként. Hősi halálát
nyaklövés okozta 1916. aug. 16-án. Halála és eltemetési helye azonos.
Temetésére 1916. aug. 17-én került sor a Rohatyn körzetében lévő Bolszowce
településen.

Kérdésem az lenne, hogyan tudhatnám meg hitelt érdemlően, hogy van-e I.
vh-s temető a településen? Elmennék a helyszínre a későbbiekben.

Köszönttel:
Jámbor Márk