[Csaladtortenet 2] Latin jelentés

Tóth Etelka etitoth at gmail.com
2013. Aug. 6., K, 15:36:12 CEST

Kedves András!

A "plebs" a köznépbőlavaló embert jelenti.
Szerintem - főleg a találati arányaidat is figyelembe véve - az
"inquisitus" azokat jelöli, akik a "be nem vizsgáltak", vagyis akikről nem
tudták a rendelkezésükre álló információkból, hogy köznépi, vagy nemesi
származásúak-e.

...persze valaki hozzá értőbb ezt megerősíthetné, vagy cáfolhatná. :)

Üdvözlettel:
Tóth Etelka
Veszprém