[Csaladtortenet 2] Egy ruszki barisnya ...

Vasy Endre vasye at t-online.hu
2013. Aug. 8., Cs, 11:11:02 CEST

Kedves Jóska,

hát bizony nem jól emlékszel, mint ahogy én is alig emlékszem arra a

gyönyörű leningrádi kislányra, akivel egy darabig leveleztem,

s egyszer találkoztunk is…Aztán ez abbamaradt, mert akkor már a

feleségemnek (aki akkor még nem volt az) is udvaroltam.

Az oroszországi kapcsolatom ezen kívül annyi, hogy az egyik

dédnagyapám első felesége egy kurlandi német nő volt…