[Csaladtortenet 2] Szombathelyi leánygimnázium maturáló növendékei 1920-21

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2013. Aug. 15., Cs, 16:52:11 CEST

Mindenkinek köszönöm a témával kapcsolatban küldött válaszát.

A szombathelyi levéltári kutatásra én is gondoltam,- az elmúlt heteket a
szomszédban töltöttem -, de a levéltári kutatási szünet , no és a nagy
meleg e*bben megakadályozott. *

Egy Komárom megyéből Vas megyébe /Körmendre/ költözött Pőcze családról
szeretnék információkat szerezni. Az apa Pőcze Kálmán könyvkötő mester
volt, neki született Sára lánya, akinek születési adatait
megtaláltam.Adatai alapján úgy gondolom talán ő szerepelhet az 1920-21-es
szombathelyi tablóképen az első maturálók között.
Az interneten olvastam utalást Pőcze Sára matematika szakos tanárnőre. Jó
lenne tudni össze lehet-e kötni az eddig fellelt információimat.

Ha valaki esetleg helyi ismerettel rendelkezve tudna segíteni annak nagyon
örülnék.

Üdv. A Éva