[Csaladtortenet 2] Év kutatóhelye 2013

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2013. Aug. 17., Szo, 13:26:54 CEST

Sziasztok!
Már eddig is sok javaslat érkezett az Év kutatóhelye 2013 díjra, azok sem
vesznek el, rögzítettem mindegyiket, de most hivatalos formában is
meghirdetjük, lásd a mellékelt felhívást és szavazólapot. Minden tudnivaló
rajta van, a lényeg, hogy kategóriánként (belföldi és külhoni kutatóhely)
két szavazatot adhattok le, de mindkét kategóriába beleértendőek azon
helyek is, amelyekkel csak virtuálisan, honlapon, emailen kerültetek
kapcsolatba.  A szavazásnak nem feltétele a MACSE-tagság, elegendő lelkes
családfa- illetve családtörténet-kutatónak lenni.
A szavazólap, remélem ahogy helyreáll a macse.org honlap azon is elérhető
lesz, de csatoltan küldöm.
A koordinációt idén is vállaltam, vagyis erre a címemre küldjétek:
jozsefnemeth424 at gmail.com
Kapkodni nem kell, december 1-éig nyitva lesz az ablak.
Üdvözlettel: Németh József