[Csaladtortenet 2] ancestry.com hozzáférés

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2013. Aug. 26., H, 17:01:21 CEST

Igen, Kedves Péter,

Ancestry.com-al vigyázni kell, mert ha már megvan a bankkártya számod,
automatikusan levonják az évi díjat, hacsak nem 'írásban' tiltod le nekik!

Én sem iratkoztam fel: túl soknak találom a kb. $200/évenkénti díjat,
hogy a teljesadatbázisukhoz hozzáférhessen az ember. De ha csak pár
adatra van szükséged, van az itteni kutatócsoportban elég előfizető,
akik besegíthetnek. Csak írd meg mit szeretnél.

Üdv.   Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com