[Csaladtortenet 2] Mormonok

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2013. Aug. 27., K, 17:04:55 CEST

Kedves Gábor!
Melyik családot kutatod Tornán? Nekem több családról is vannak adataim.
Nagy rokonságom élt ott, és még mindig élnek ott rokonaim.
A rkat. anyakönyveket a mormonok csak 1843-tól tették fel. El is kezdtem
feldolgozni 1850-ig eljutottam vele.
Az alábbi linken kereshető Torna r.kat anyakönyve
https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1951-22651-6484-9?cc=1554443&wc=M99C-X8H:1430464418

A következő linken megtalálható a mormonok által feltett szlovákiai
anyakönyvek kereshető változata.

https://familysearch.org/search/image/index#uri=https://familysearch.org/records/collection/1554443/waypoints

Egyébként a Miskolci levéltárban 1827-től 1895-ig a tornai rkat anyakönyvek
másodpéldányai meg vannak.
A mormonok több anyakönyvet is lefényképeztek.

https://familysearch.org/search/catalog/755946?availability=Family%20History%20Library

Üdv: Ili