[Csaladtortenet 2] Megsemmisült magyar anyakönyvek (Wikipédia 2013-08-30)

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2013. Aug. 30., P, 21:00:21 CEST

Kedves Szabolcs!
Baranya megyéből az alábbi megsemmisült anyakönyvekről tudok:
*Siklós *1727-től vezetett anyakönyvei csak 1742-től maradtak fenn,
korábbiak megsemmisültek.
*Vásárosdombó *1732 előtt vezetett anyakönyvei szintén.

*Erzsébet* (nevű település) 1774-ig Kátoly fíliája, azóta önálló pl. Akv.:
1836-tól, korábbiak megsemmisültek.

*Kátoly *1706-1774-ig önálló pl., utána 1957-ig (Püspök)Szenterzsébet,
azóta Máriakéménd fíliája. Akv.: 1774-ig helyben, de az 1746 előttiek
megsemmisültek.

*Kölked *református irataival kapcsolatban: *"Korán felállt anyaegyház
volt, de múltjáról keveset tudunk, mert 1812-ben villámütés következtében
leégett a templom és a parochia is, s elveszett minden addig keletkezett
irat. Akv.: 1674-től, de az 1812 előttiek megsemmisültek."*

*Mindszentgodisa *(Godisa és Felsőmindszent 1977-es egyesülésével, akikhez
1979-ben társult Gyümölcsény): *"Az egyházjogi jogelőd: Felsőmindszent
1708-tól önálló pl. Akv.:  Matricula Cop. 1751-től, M. Bapt. és Def.
1774-től, a korábbiak megsemmisültek."*
*
*
*
*
*Mozsgó**: "1756-ig (más források szerint 1759-ig) Szigetvár fíliája, azóta
önálló pl. Akv.: 1756-ig Szigetvár, azóta helyben, de az 1771-ig íródottak
megsemmisültek."*
*
*
*Olasz*  *(nevű település): "1746-ig Kátoly fíliája, azóta önálló pl. Akv.:
1746-ig Kátoly (de ezek megsemmisültek), azóta helyben."*
*
*
*Elnézést, hogy nem írtam az excell táblába, *
*üdv:*
*gy.*