[Csaladtortenet 2] I. világháború

Leiter Éva vadoceva at vipmail.hu
2013. Dec. 1., V, 16:57:38 CET

Kedves listalakók!
Nagyapám Doberdónál esett fogságba 1915.november 24-én és Campagnában internálták. Mivel az I.. világháborús ismereteim szinte  a nullával  egyenlőek, elkezdtem kutatni.
Viszont Campagnáról semmit sem találtam. Lehet, hogy csak gyűjtőtábor volt? vajon onnan hova kerülhetett, Asinarát és Serviglianot találtam meg, de fogalmam sincs merre tovább.
Valaki esetleg tud Campagnával kapcsolatosan segíteni?
(a fent írtakat a Bécsben található hadifogoly kartonról tudom)
Köszönettel Leiter  Éva