[Csaladtortenet 2] MNL digitalizálási tevékenysége 2013 konferencia

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2013. Dec. 2., H, 19:42:31 CET

T. Listalakók,

ha valaki részt vesz rajta - nekem sajnos 99% valószínűséggel nem fog menni
- legyen kedves egy összefoglalóval megörvendeztetni.

http://mnl.gov.hu/rendezvenyek/a_mnl_2013._evi_digitalizalasi_tevekenysege.html

Bár elég rövidek a beszámolók, de ami különösen érdekel,
az a 11:15-ös,13:00-s,13:45-ös és 14:00 h-s témák

Köszönöm előre is!

(jahh, a nyíregyházi-ungváriról találtam a szabolcsiak honlapján
összefoglalót, de elég hiányosat :(( "természetesen" az engem érdeklő
részekből van hiány, pl. az ungvári napról :(  de ez van... )

Üdv
Krisztián