[Csaladtortenet 2] [MACSE: 9587] Pécs, Angster család

Vértesi Tamás vertesit at mail.kabelnet.hu
2013. Dec. 3., K, 07:03:38 CET

Köszöntök Mindenkit,

megelőztél Antal. :)

Ifjabb Angster József apja, Angster Emil (1874--1939) és nagybátyja,
/Angster Oszkár/ (1876--1941) a korlátlan technikai és gazdasági
fejlődés igézetében élő  .... stb.

A gyászjelentés gyűjteményre miért nem gondoltatok?

http://www.rakovszky.net/D1_DisplRemImg/Rako_DRI_ShowRemoteImages.shtml?$LSG_A08@0298

Porpáczy Irma.

Aztán a 302. felvétel Irma gyászjelentése. Ha kiderül melyik településén
temették  talán tovább lehet lépni.

Üdv

Tamás