[Csaladtortenet 2] Hunyady Lacitól / köszönet a blogért + javaslat

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2013. Dec. 3., K, 10:29:52 CET

Kedves Csaba,

Most, hogy gyógyulgatok a lábam operációja után hozzáfogtam a több

ezer E mail-em olvasásához, eljutottam a körleveledhez.

Gratulálok a blogodhoz, és valamennyiünk nevében köszönet érte.

Megint megajándékoztál minket, családfakutatókat, valami nagyon hasznossal.

Arra gondoltam, hogy talán vagyunk már annyian, akik családfakutató programokat használunk,

hogy érdemes lenne klubokat alakítanunk, ahol az egyes programokat használok önszerveződéssel

időnként összegyűlnének, és egymást segítenék a felmerült problémák megoldásában.

Én szívesen részt vennék a Family Tree Maker (FTM) klub ilyen összejövetelein.

Te például ha Pesten vagy segíthetnél az Ahnenblatt klub tagjainak. Tudom sokan

használják a PAF programot. (sajnos már nem támogatott!)

Látom a németeknél ez jól működik, és nemcsak Berlinben jönnek össze.

üdv.

Hunyady Laci