[Csaladtortenet 2] Mormonok

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2013. Dec. 7., Szo, 17:48:25 CET

Kedves Éva,

nagyon sok *bennfentes* is szeretné tudni a részletes terveiket, de
mindez csak egy-két fő személy fejében/körében mozog!:-) (Jelen
pillanatban nagy változások készülnek a honlapjaikban, indexelési
módosításokban, s mindez a programozók légióit foglalkoztatja - de
nagyon!:-) )

A felekezeti anyakönyvekkel a helyzet az, hogy - *jogi szempontból* -
még mindig nincsen tisztázva helyzetük! Csak azért mert egyes államok,
állami szervek _tulajdonukba vették_, a mormonok ragaszkodnak az
*eredeti tulajdonos* jóváhagyására, mielőtt felteszik/feltehetik a
világhálóra őket. Hogy milyen tárgyalások folynak a kulisszák mögött?
Senki sem tudja. S pont ezért azt sem lehet megtudni, hogy indexálni
fogják-e a házassági- és elhalálozási felekezeti adatokat (mert csak úgy
tudnák hozzáférhetővé tenni mindenki számára; mint ahogyan a
keresztelési adatokkal tették. S amilyen /pénzéhesek/ az egyházak, nem
nagy a valószínűsége annak sem, hogy beleegyeznek a mormon
nyilvánosságba ... ha maguk is tudnak jövedelmet hozni belőle!).

Alapjában véve hasonló a helyet a MACSE adatbázissal is. Tudjuk mi lesz
benne 2015-ben? Nem. Függ Lacitól, önkéntesektől, s egy csomó más
technikai feltételtől is.

Üdv.   Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com