[Csaladtortenet 2] Széchenyi

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2013. Dec. 13., P, 13:29:08 CET

Kedves Listatársak! Aki ismeri a gróf Széchenyi nagycenki ág családfáját, kérem segítsen megtudnom, hogy mikor született gróf Széchenyi Alajos honvéd huszár zászlós, aki 1915. június 25-én halt hősi halált, s akinek síremléke a nagycenki sírkertnen található, Kisfaludi Strobl Miklós alkotása 1919-ből.
Egyáltalán, minden megtudható adat érdekelne Széchenyi Alajosról, ill a forrás, ahol utána nézhetnék. sajnos én nem találtam róla semmit.
A MACSE archívumába is küldöm a képeket Szigetiné Ilinek a hősi emlékművekről, a hősi halottak névsorával.
Csatolom a fotót, amelyet Nagycenken készítettem. Köszönettel: Jenő

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 9168 (20131213) __________

http://www.eset.hu