[Csaladtortenet 2] vármegyék térképe

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2013. Dec. 14., Szo, 11:55:46 CET

Kedves Szabolcs, kedves Listatársak,
az alábbiakról évekkel ezelőtt már írtam a listára, de lehet, hogy a téma ismét aktuális, ezért most újból értesítem a tisztelt érdekelteket:

Pár évvel ezelőtt írtam egy egyszerű HTML alkalmazást, ami az alapértelmezett böngészőben fut és automatikusan indul egy CD lemezről.
Az alkalmazás "A Magyar Szent Korona Országainak vármegyéi a XX. sz. elején" címet viseli és segítségével a vármegyék címere és kétféle (a vallás- és közoktatásügyi minisztérium megbízásából készült, illetve Gönczy Pál által tervezett) térképe tekinthető meg. Az alkalmazást ISO formátumban a DropBox-omban helyeztem el és innen bárki letöltheti: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4777979/magyarvarmegyek.iso. Az állomány mérete kb. 190 MB.

Megjegyzés: a letöltött ISO állományt egy CD lemezre kell égetni, olyan CD-író programmal, amelyik ISO állományok írását támogatja, mit például a Nero vagy az ingyenes Burn4Free (http://www.burn4free.com/).

Az alkalmazást a (CC BY-NC-ND) licenc értelmében tettem közzé. Erről a felhasználó a kezdőlap alján értesülhet. Ezen licenc feltételei itt olvashatók: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/hu/. Röviden a következőket jelenti: a lemez csak díjmentesen terjeszthető, nem adható el és tartalma nem módosítható.

Kérdésekre szívesen állok rendelkezésre.

Üdv,
Csaba