[Csaladtortenet 2] vármegyék térképe

Szabolcs Makra makra.szabolcs at gmail.com
2013. Dec. 14., Szo, 19:56:37 CET

Kedves Csaba!

Nagyon köszönöm ezt az alkalmazást, igazán jól lehet használni és ráadásul
ingyenes is.
Sajnos amit most keresek, az nincs rajta, de biztosan tudom majd használni.

Köszönöm és üdv: Szabolcs

---
Date: Sat, 14 Dec 2013 11:55:46 +0100
From: Dr. Hatvany Béla Csaba  <csaba at hatvany.de>
Subject: [Csaladtortenet 2] vármegyék térképe

Kedves Szabolcs, kedves Listatársak,
az alábbiakról évekkel ezelőtt már írtam a listára, de lehet, hogy a téma
ismét aktuális, ezért most újból értesítem a tisztelt érdekelteket:
Pár évvel ezelőtt írtam egy egyszerű HTML alkalmazást, ami az
alapértelmezett böngészőben fut és automatikusan indul egy CD lemezről.
Az alkalmazás "A Magyar Szent Korona Országainak vármegyéi a XX. sz.
elején" címet viseli és segítségével a vármegyék címere és kétféle (a
vallás- és közoktatásügyi minisztérium megbízásából készült, illetve Gönczy
Pál által tervezett) térképe tekinthető meg. Az alkalmazást ISO formátumban
a DropBox-omban helyeztem el és innen bárki letöltheti:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/4777979/magyarvarmegyek.iso. Az
állomány mérete kb. 190 MB.
Megjegyzés: a letöltött ISO állományt egy CD lemezre kell égetni, olyan
CD-író programmal, amelyik ISO állományok írását támogatja, mit például a
Nero vagy az ingyenes Burn4Free (http://www.burn4free.com/).
Az alkalmazást a (CC BY-NC-ND) licenc értelmében tettem közzé. Erről a
felhasználó a kezdőlap alján értesülhet. Ezen licenc feltételei itt
olvashatók: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/hu/. Röviden a
következőket jelenti: a lemez csak díjmentesen terjeszthető, nem adható el
és tartalma nem módosítható.
Kérdésekre szívesen állok rendelkezésre.
Üdv, Csaba